Tuesday, April 7, 2009

KNOWING sakit jantungku...!


First of all, this movie is not bad at all. Got mistery there, here and everywhere. But before that, i went to watch this movie with Chah and Zul. Not very knowing what kind of this movie, we just went to a conclusion where this movie boleh tahan laaa...sebab macam selling fast aje. Ingat nak tengok 2Fast2Furious tapi terlalu sgt la rmai di Mid Valley.


Ok, go on with KNOWING. Lebih menggerunkan dari cerita hantu sebab terasa segala disaster di dalam movie ini seperti real. Mungkin kerana ia adalah wayang dan sound sgt lah kabooomm... Aku mengalami kesakitan jantung setelah keluar dari pawagam. Sebab asik debar debar aja sampai keluar pawagam tercungap-cungap. Chah ada Zul untuk berkongsi ketakutan nya dan aku ada lengan baju Chah untuk di squizz dan menyorok kan muka di bahu ku. Lantak lah. Janji ada juga tempat untuk aku terkam.. Hahaha... Tapi ending mengecewakan sebab memang tak masuk betul dengan logik akal dan hati nurani ku. membuatkan aku terasa seperti membazir sahaja membiarkan jantung aku berdegup laju di dalam kelajuan 140km/j. But tengok aja lah movie ini. Jangan harapkan ending nya, tetapi jalan ceritanya...


PS: Bawak lah sekali healer untuk asthma tu. Mana lah taw...

No comments:

Post a Comment